zondag 12 oktober 2008

Wennen aan de chaos

Gisteren brak een (moesson)regenbui los, toen ik m`n mail wilde checken in een internetcafeetje. De regen zorgde ervoor dat er de hele avond geen stroom (verder eigenlijk alleen te merken aan het licht) was, zoals wel vaker het geval is. Wel gezellig met m`n huisgenootjes gekletst en heerlijk gegeten (pizza, op z`n idiaas) ! Vandaag wilde ik de bergen in gaan: genieten van de natuur, frisse lucht en koelte. Maar dat is niet gelukt..., nu zit ik toch in een dorpje VOOR de bergen, want er waren storingen (trein), stakingen (taxi`s) en kapotte/overvolle bussen. Het bergdorpje is dus nauwelijks te bereiken en het duurde even voordat ik erachter kwam, dus uiteindelijk blijf ik hier maar. Voel me niet zo op m`n gemak (nog meer starende mensen dan elders en hitte / soms juist vrolijk gedag zeggende mensen), maar gelukkig is er is toch wel een internetcafee bestaande uit 2 computers, m`n leesboek, vanalles wat er gebeurt, en uitzicht opde bergen ;). Moet alleen een beetje opschieten met typen, want er zijn wachtende mensen... Heb erg zin om gewoon aan de gang te gaan met het vrijwilligersproject (afgelopen week was m`n begeleidster ziek) en de volgende keer ga ik lekker met iemand samen op stap ;) Een andere keer meer! Veel liefs, Girl of the forest

Geen opmerkingen: