woensdag 19 november 2008

Kust - daar waar de zee het strand kust

Blauwe zee, met een groen eilandje voor de kust. Een baai omlijnt door palmbomen. Relatief veel witte westerse mensen op het strand. Ik ben verbaasd als ik blote schouders zie en zelfs mensen in bikini. s Ochtend hardlopen langs de vloedlijn. s Avonds dobberen in de zee terwijl de zon ondergaat boven de zee en de maan te voorschijn komt. Bij kaars-en maanlicht dineren met een Sandeep (vriend uit Pune) aan het strand. Goede gesprekken en een rijpe ananas eten... mmm! Wie ben ik dat ik hier mag zijn, genietend! Voor ik de zon een trap kon geven omdat hij te fel schijnt op mijn noordelijke huid en voor enige verveling kon toeslaan, waren de ruim 4 dagen alweer voorbij. dag goa! Voor mij is het geen plek om lang te blijven, daarvoor is t veel te toeristisch. Elke avond vet mooie zonsondergang ! En natuurlijk... koeien aan zee ! (begin koeien ook steeds leuker te vinden)

Geen opmerkingen: