zondag 30 november 2008

Heey ben bezig met reizen naar het Noorden, via allerlei (veelal mooie maar regenachtige) bergdorpjes.
Inmiddels ben ik in Madurai (grote stad), waar ik even m`n kleren was, het paleis heb bezocht, waar de schrijnende armoede me weer verbaast, waar ik letterlijk 100 x ben aangesproken door verkopers, riksha-rijders, hotelmensen etc etc. en weer nieuwe trucs heb geleerd die ze gebruiken, soms jaloers ben op de koeien die zich zo ongestoord door de straten begeven...(ananas etend ;)), rustig aan doe (maandelijkse cyclus bhh...) en uitzoek hoe ik morgen naar de Tibetaanse settlements kan gaan. Beetje lui met typen, maar de verhalen van afgelopen tijd hoor je later wel!
ps
Voor wie nieuws heeft gehoord over de terreuracties in Mumbai (http://www.trouw.nl/nieuws/article1912016.ece/Terreuracties_Mumbai_eisten_195_levens.html), wordt ook wel de 9-11 van Mumbai genoemd... Behalve dat de nieuwszenders daar continue over berichten merk ik er weinig van.

Geen opmerkingen: